סודות שחייבים לדעת לפני שמזמינים חופשה בוילה

נתחיל ונאמר שלצערנו...יש עדיין המון מארחים בוילות ו/או במתחמי נופש שמתייחסים לנושא כ"עסק על הדרך והשלמת הכנסה" ולא כמקצוע וכשליחות לחיים.כמובן שאמירה זו היא לא גורפת ומכלילה את כולם...ועדיין נתקלים בפוסטים או בחוות דעת שפשוט "מכתימות" את שאר המארחים בוילות ו/או במתחמי נופש, ופוגעות בשם הטוב של הענף. ריכזנו לכם פה 8 טיפים וסודות שחשוב לבדוק ולוודא לפני שמזמינים חופשה בוילה ו/או במתחם נופש.

ושלא יעבדו עליכם:

  1. מי שענה לשיחה הוא הבעלים או משווק? -בעלים יהיה הרבה יותר אמין ובקיא בנתונים,יקפיד לרשום את כל הפרטים הקטנים וירצה לעשות תיאום ציפיות כדי שתגיעו ליום האירוח ולא "יהיו הפתעות והרפתקאות" והאירוח יתחיל על "צד שמאל" עם חיכוכים מיותרים. משווק-יבטיח את העולם ומלואו (הוא מקבל עמלה מהמכירה).בד"כ יבטיח המון ויכול להיות כשתגיעו יהיו "הפתעות לא נעימות" כי המקום ,ברוב הפעמים, לא יכול לממש אותם.
  2. ברוב מקומות המכבדים את עצמם גובים מקדמה של 10% ביצירת הזמנה...לא מעבר.המקדמה משמשת "כדמי רצינות" כדי שהאורחים יהיו מחויבים להודיע למארחים במקרים של שינויים מצידם לא להחליט חד צדדית לא להגיע ביום האירוח ולפגוע כלכלית במקום האירוח...בכל זאת-נתפס תאריך בפוטנציאל אפשר היה "למלא אותו" באורחים.מאד חשוב-לא להשתכנע להשאיר יותר משום סיבה שהיא. מקום המכבד את עצמו לא דורש מקדמה של 50% היום כדי שתקבלו עוד אחוז הנחה מסויים.לא חסרים המקרים של "נוכלים" שמכרו תאריכים כפולים ו/או מקום האירוח "שקיים רק בתמונות".
  3. הכסף לא משקר...מחיר נמוך בצורה משמעותית לפי הסקר שוק שעשיתם בעונות השנה או בחגים....סיכוי גבוה מאד "לנפילה או לנוכלות"...ראו הוזהרתם!!!
  4. תחזוקה TIP TOP...זה הסוד-לבקש סיור טלפוני LIVE של המקום "באופן ספונטני בלי הכנות מיוחדות" ו/או ביטול ללא קנסות ביום ההגעה במקרה והמקום לא דומה לתמונות מבחינת תחזוקה ראויה.מקום המכבד את עצמו-יסכים.
  5. סוד קטן מאחורי הקלעים....TIME IS MONEY ולקוח חוזר תמיד (99% מהמקרים) יצופר בהנחה או בונוסים...במיוחד אם היה לקוח טוב והשאיר המלצה חמה באתרי הוילות וברשתות החברתיות. כל מי שחושב שהזמנות של הדקה ה 90 עוזרות להנחה כספית ו/או הזמנה מוקדמת של 10 שבועות ומעלה...צר לי לאכזב אותו. בעל המתחם נותן ערך עצום לאורחים שלו ואתם משלמים עבור הערך הזה.בעלי המתחמים והצימרים לא "מוכרים" כסף.החוויה והאירוח הוא יחודי.
  6. קורה,שהזמנתם אירוח וכשהגיע היום המיועד צץ מקרה לא צפוי או אסון במשפחה(חלילה) ונאלצים לבטל ולא להגיע.לפי חוק הגנת הצרכן-יש זכות למארח לגבות את עלות האירוח(ככל שהתאריך יותר קרוב...חוקית-המארח יכול לגבות גם את מלוא הסכום).מה עושים? לבקש להשאיר את עלות "הקנס הכספי" כזיכוי עבור אירוח בתאריך אחר.בד"כ מקומות שמכבדים את עצמם יסכימו לדחות את האירוח לתאריך אחר "והקנס הכספי" שחייבו אותכם, יחשב כמקדמה או כתשלום מלא עבור התאריך החדש.
  7. שימו לב ולא להתבייש לשאול-יש בעיית מעופפים במושבים בעונות מעבר-במיוחד במעבר מחורף לאביב.הטבע מתעורר וישנם מעופפים בכמויות חריגות למשך כחודש וחצי בעונת המעבר.איך המתחם מתמודד עם הנושא? האם המתחם מרושת? האם איזור המנגל והבריכה מרושת ואפשר לבלות בחוץ "בלי להילחם בזבובים ומעופפים"?
  8. כדי לנהל בכיף את זמן השהייה שלכם- שאלו מה אתם מקבלים וקיים עובדתית מבחינת כלי אוכל ובישול,סירים,מפות שולחן ואמצעי ניקיון,כמות מגבות לאדם,נייר טואלט.... כדי שלא תצטרכו "סתם לסחוב את כל הבית איתכם".

לידע כללי "הכלל אצבע אומר" :

  • לפחות 2 מגבות ליום/לאדם
  • לפחות 0.5 חבילה נייר טואלט ליום/לאדם
  • חבילת שקיות אשפה גדולות+גליל נייר כסף ו/או ניילון נצמד
  • טבליות למדיח (אם יש במקום הספציפי)
  • אתם תגלו שחשוב שיש במקום סבון כלים,מטליות מטבח,סקוטש,כלור,דלי מטאטא ומגב
  • לא להתבייש לדרוש מראש שאחרי  3 לילות שיחליפו מצעים בכל החדרים-ללא תוספת תשלום

אז.....מאחלים חופשה מדהימה

לחצו כאן למעבר למערכת בירור תאריכים

ומחירים ONLINE שלנו